13 dalykų, kuriuos reikia atminti, kuomet būna sunkus gyvenimo periodas

13 dalykų, kuriuos reikia atminti, kuomet būna sunkus gyvenimo periodas

Kiekvienam iš mūsų kartais pasitaiko sunkių laikotarpių, kuomet atrodo, kad žemė slysta iš po kojų, viskas nesiseka, užplūsta begalinis liūdesys. Kaip tai greičiau ištverti? Dalinamės mus labai sužavėjusio profesoriaus dr. Carol Morgan išmintimi. Jis mano, kad viskas priklauso nuo mūsų požiūrio į tai, kas vyksta.

1. Vienas Budos posakis skelbia: " Jūsų kančios atsirado dėl Jūsų priešinimosi tam, kas yra." Pamąstykite apie tai minutę. Tai reiškia, kad kančia įmanoma tuomet, kai mes atsisakome priimti dabartį. Jei Jūs galite kažką pakeisti, imkitės priemonių. Bet jei pokyčiai neįmanomi, turite du variantus: priimti situaciją ir paleisti negatyvą arba ilgai, aistringai kankintis.

2. Problema tampa problema tuomet, kai Jūs ją taip įvardinate.
Mes neretai tampame pikčiausiais priešais patys sau. Laimė iš tikrųjų priklauso nuo požiūrio. Jei Jūs kažką laikote problema, mintys ir emocijos bus perpildytos negatyvo. Pagalvokite, kokias pamokas galėtumėte išmokti iš situacijos ir tuoj pat nustos būti problema.

3. Jei Jūs norite kažką keisti, pradėkite keisti save.
Jūsų išorinis pasaulis atspindi Jūsų vidinį pasaulį. Jūs tikriausiai pažįstate žmones, kurių gyvenimas kupinas chaoso ir streso. Ir tai vyksta ne todėl, kad jie patys viduje chatotiški? Mums patinka galvoti, kad kintanti aplinka keičia mus. Iš tiesų viskas veikia atvirkščiai: mes turime pakeisti save, kad pakeistume aplinkybes.

4. Nėra tokio dalyko kaip "nesėkmė" - tik galimybė kažko išmokti.
Jūs paprasčiausiai turite išbraukti žodį "nesėkmė" iš savo žodyno. Visi garsūs žmonės kentė nesėkmes vėl ir vėl, kol pasiekė sėkmę. Atrodo Tomas Edisonas sakė: "aš nepatyriau nesėkmės, kol išradau elektros lemputę. Aš paprasčiausiai atradau 99 būdus, kaip ji neveikia." Išmokite ko nors iš taip vadinamųjų Jūsų "nesėkmių". Sužinokite, kaip tai padaryti geriau sekantį kartą.

5. Jei Jums nepavyksta gauti to, ko labai trokštate, vadinasi kažkas geresnio jau pakeliui.
Žinoma, kai kada į tai sunku patikėti. Bet tai tiesa. Paprastai, kai mes apžvelgiame savo gyvenimą, pastebime, kad geri dalykai vykdavo po to, kai kažkas nepavykdavo. Galbūt darbas, kurio Jūs negavote, būtų Jus atitolinęs nuo šeimos, nei tas, kurį turite dabar. Paprasčiausiai tikėkite, kad viskas vyksta taip, kaip ir turi būti.

6. Vertinkite esamą akimirką.
Ji niekuomet dar kartą nepasikartos. Kiekvienoje gyvenimo akimirkoje yra kažkas brangaus, neleiskime tam praplaukti pro šalį. Greitai viskas liks prisiminimu. Galbūt kažkada liūdėsite dėl šių akimirkų, kurios dabar net neatrodo laimingos.

7. Paleiskite norus.
Daugelis žmonių gyvena "surištu protu". Tai reiškia, kad jie suteikia didelę reikšmę savo norams ir jei to negauna, jų emocijas užlieja negatyvas. Geriau praktikuokite "sąmoningą protą": jei kažko norite, tai vis tiek būkite laimingi, nepriklausomai nuo to, ar gausite tai, ko norite. Jūsų emocijos šioje situacijoje liks neutralios ir teigiamos.

8. Suvokite savo baimes ir būkite dėkingi joms.
Baimė gali būti puikiu mokytoju. Baimės įveikimas priverčia Jus priartėti prie laimėjimo. Kad įveiktume baimę - reikalinga praktika. Baimė - tik iliuzija.

9. Leiskite sau džiaugtis.
Tikite ar ne, bet yra tokių žmonių, kurie neleidžia sau linksmintis. Jie net nežino, ką reiškia būti laimingais. Kai kurie tokie priklausomi nuo savo baimių ir vidinio chaoso, kad net neįsivaizduoja, kaip be jų. Todėl leiskite sau būti laimingais. Lai tai būna trumpa akimirka, svarbu sutelkti dėmesį ties džiaugsmu, o ne ties problemomis.

10. Nelyginkite savęs su kitais.
Na jei jau lyginate, tai tik su tais, kam blogiau už Jus. Bedarbis? Būkite bent jau dėkingi už bedarbio pašalpą. Daug pasaulio žmonių gyvena visiškame skurde. Nepanaši į Andželiną Džolį? Manau, mažai kuri į ją panaši. Ir Jūs tikriausiai kur kas patrauklesnė už daugelį kitų. Pagalvokite apie tai.

11. Jūs – ne auka.
Jūs esate tik savo minčių, žodžių ir poelgių auka. Niekas nieko nedaro specialiai Jums ar tyčia prieš Jus. Jūs patys susikuriate savo patirtį. Prisiimkite sau atsakomybę ir suvokite, kad Jūs galite išgyventi sunkumus. Reikia pradėti nuo minčių ir veiksmų pokyčių. Atsisakykite aukos mentaliteto ir tapkite laimėtoju.

12. Viskas gali kisti ir viskas kis.
„Ir tai praeis“... Kuomet užstringame sunkioje situacijoje, atrodo,kad nėra išeities. Atrodo, kad niekas daugiau nepasikeis. Bet žinote ką? Permainos bus. Nieko nėra amžina, išskyrus mirtį. Tai kad atsisakykite įpročio galvoti, kad viskas liks kaip buvę. Neliks. Bet Jums reikės imtis tam tikrų veiksmų, kad pakeistumėte situaciją. Ji negali stebuklingu būdu pasikeisti pati.

13. Viskas yra įmanoma.
Stebuklai vyksta kas dieną. Tai tiesa. Nuo pagijimo ketvirtos stadijos vėžio iki netikėto susitikimo su savo antrąja puse. Tokie dalykai vyksta nuolatos. Jums reikia tik patikėti, kad taip būna. Kartą patikėję, Jūs galite laimėti kovą.

Šaltinis: Yoga Guru 2015.09.19,

CAROL MORGAN
13 Things to Remember When
Life Gets Rough via adme.ru

Paviešinta 2017-08-02 Naudinga žinoti 0 1614

Palikite komentarąPapildyti komentarą

Archyvas

Vėliausi komentarai

Paieška

Palyginti 0